Professzionális telefonos ügyfélszolgálat

IVR, az intelligens call center

Professzionális telefonos ügyfélszolgálat

IVR nélkül a gyors és a hatékony ügyfélkezelés elképzelhetetlen, mert kimagasló anyagi és emberi erőforrást igényel egyszerre, ami nemcsak a kisebb vállalkozások, hanem a nagyobb cégek számára is terhet jelent. A gyors reakció azonban olyan céges érték, amelynek egyre nagyobb a jelentősége.

Az IVR egy olyan interaktív menürendszer, amelyben a felhasználó telefonkészülékének nyomógombjai segítségével kommunikálhat az ügyfélszolgálati rendszerrel. A telefonálót általában egy hangbemondásos menü fogadja, majd az általa adott választ egy újabb lejátszott üzenet követi, amire aztán megint reagál a felhasználó, és így tovább, amíg el nem éri a kívánt információt vagy szolgáltatást.

Automatikus hívásfogadó rendszer a megoldás

IVR használata mellett kezelhetővé válnak a tömeges bejövő hívások, transzparens és zökkenőmentes lesz az ügyfelekkel való kapcsolattartás, amely rögzíthetővé, feldolgozhatóvá, illetve mérhetővé is válik. Mindez jelentős beruházás nélkül, havidíjas szolgáltatásként elérhető, amelyet minden vállalat a saját igényeire szabhat.

A rendszer rugalmasan alkalmazkodik a cég növekedéséhez, több száz felhasználóig könnyedén bővíthető.

A call center nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni, ezzel összehangolja a vállalat információs hálózatát, az ügyfelekkel történő kapcsolattartást. Kezelhetővé, átláthatóvá teszi ezt a feladatot. Ugyanezt teszi a contact center is, de itt a telefonhívások mellett e-mailen, SMS-ben és webes kommunikációs csatornákon keresztül is lehetséges az interaktív kapcsolattartás.

Kevesebb hibalehetőség

Az előnyök között megemlíthetjük az azonnali segítségnyújtást, a gördülékeny hibaelhárítást, az eredményes ügyfélkezelést. Mindez erősíti a vállalatról kialakított képet, segíti az ügyfélszerzést, a meglévő partnerek megtartását, a hosszú távú együttműködések kialakítását. Az automata válaszadó rendszerrel megjelenő automatizáltság csökkenti a hibalehetőséget, leveszi a terhek egy részét a munkatársakról.

Leggyakoribb IVR alkalmazási területek

Gyakori a számlainformációk és egyenlegek lekérdezése, illetve ideális megoldás minden olyan cég számára, ahol a különböző részlegek, osztályok más-más telefonszámon érhetőek el, vagy home office-ban dolgozó munkatársak kapcsolása is szükséges lehet.

További kérdése van?

Amennyiben további információra van szüksége, vagy árajánlatot szeretne kérni, esetleg ingyenes konzultációt igénybe venni, lépjen velünk kapcsolatba!

Cégünk a legmodernebb távközlési megoldásokat kínálja, amelyekkel megvalósul a mindig stabil és érthető kommunikáció a vállalkozások és ügyfeleik között.

Információk

Szolgáltatások

Copyright 2021 NumberStore. Minden jog fenntartva.

Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogatja weboldalunkat, az a böngészőjén keresztül tárolhat bizonyos szolgáltatásokból származó információkat, általában cookiek formájában. Itt módosíthatja adatvédelmi beállításait. Érdemes megjegyezni, hogy bizonyos típusú cookiek blokkolása befolyásolhatja weboldalunkon és az általunk kínált szolgáltatásokban nyújtott élményét.

Google Analytics tracking engedélyezése/tiltása.
Google Fonts engedélyezése/tiltása.
Google Maps engedélyezése/tiltása.
Weboldalunk cookiekat használ, főleg harmadik fél szolgáltatásaitól. Határozza meg adatvédelmi beállításait, és/vagy fogadja el a cookiek használatát.