Professzionális telefonos ügyfélszolgálat
IVR nélkül a gyors és a hatékony ügyfélkezelés elképzelhetetlen, mert kimagasló anyagi és emberi erőforrást igényel egyszerre, ami nemcsak a kisebb vállalkozások, hanem a nagyobb cégek számára is terhet jelent. A gyors reakció azonban olyan céges érték, amelynek egyre nagyobb a jelentősége.
Az IVR egy olyan interaktív menürendszer, amelyben a felhasználó telefonkészülékének nyomógombjai segítségével kommunikálhat az ügyfélszolgálati rendszerrel. A telefonálót általában egy hangbemondásos menü fogadja, majd az általa adott választ egy újabb lejátszott üzenet követi, amire aztán megint reagál a felhasználó, és így tovább, amíg el nem éri a kívánt információt vagy szolgáltatást.
Automatikus hívásfogadó rendszer a megoldás
IVR használata mellett kezelhetővé válnak a tömeges bejövő hívások, transzparens és zökkenőmentes lesz az ügyfelekkel való kapcsolattartás, amely rögzíthetővé, feldolgozhatóvá, illetve mérhetővé is válik. Mindez jelentős beruházás nélkül, havidíjas szolgáltatásként elérhető, amelyet minden vállalat a saját igényeire szabhat.
A rendszer rugalmasan alkalmazkodik a cég növekedéséhez, több száz felhasználóig könnyedén bővíthető.
A call center nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni, ezzel összehangolja a vállalat információs hálózatát, az ügyfelekkel történő kapcsolattartást. Kezelhetővé, átláthatóvá teszi ezt a feladatot. Ugyanezt teszi a contact center is, de itt a telefonhívások mellett e-mailen, SMS-ben és webes kommunikációs csatornákon keresztül is lehetséges az interaktív kapcsolattartás.
Kevesebb hibalehetőség
Az előnyök között megemlíthetjük az azonnali segítségnyújtást, a gördülékeny hibaelhárítást, az eredményes ügyfélkezelést. Mindez erősíti a vállalatról kialakított képet, segíti az ügyfélszerzést, a meglévő partnerek megtartását, a hosszú távú együttműködések kialakítását. Az automata válaszadó rendszerrel megjelenő automatizáltság csökkenti a hibalehetőséget, leveszi a terhek egy részét a munkatársakról.
Leggyakoribb IVR alkalmazási területek
Gyakori a számlainformációk és egyenlegek lekérdezése, illetve ideális megoldás minden olyan cég számára, ahol a különböző részlegek, osztályok más-más telefonszámon érhetőek el, vagy home office-ban dolgozó munkatársak kapcsolása is szükséges lehet.
További kérdése van?
Amennyiben további információra van szüksége, vagy árajánlatot szeretne kérni, esetleg ingyenes konzultációt igénybe venni, lépjen velünk kapcsolatba!