Megbecsültség növelése

Ingyenesen hívható zöld számokkal

Megbecsültség növelése ingyenesen hívható zöld szám szolgáltatásokkal

Ingyenesen hívható, azaz zöld telefonszámmal vállalata prémium szolgáltatást nyújthat. Az ingyenesen hívható szám gyorsabb kapcsolatfelvételre ösztönzi ügyfeleit, amitől látványosan egyszerűbbé válik az ügyfélkezelés, ügyfelei pedig megbecsültnek és fontosnak érzik magukat, ha olyan céggel állnak kapcsolatban, aki átvállalja a hívás költségeit. A zöld szám szolgáltatást használó cégek maguknak tudhatják az ügyfélbarát jelzőt.

Kinek kiemelkedően
előnyös a szolgáltatás?

A zöld szám szolgáltatás tudatos befektetés a cég megbecsültségének, elfogadottságának növelésére, egyben versenyelőnyt is jelent a konkurenciához képest.

Azok a partnereink vállalják át cégük elérésének költségeit, akik szeretnének közelebb kerülni célközönségükhöz, hogy ezzel szorosabb elkötelezettség alakuljon ki és új kapcsolattartási csatornák nyílnak meg.

Univerzális és nemzetközi zöld szám szolgáltatások
(UIFN és IFS)

A belföldi zöld szám szolgáltatások mellett igény esetén nemzetközi zöld szám szolgáltatást (IFS) is biztosítunk ügyfeleinknek. IFS számok mindig csak az adott ország telefonhálózataiból érhetők el.

Elérhetők úgynevezett univerzális zöld szám szolgáltatások (UIFN) is, amelyek több országból tárcsázhatók, a hívó fél számára minden esetben ingyenes a hívás földrajzi desztinációtól függetlenül. A megrendelő a hívásokat az általa meghatározott célállomáson fogadhatja.

Az UIFN számok megoldást jelentenek akkor, ha egy több országban szolgáltató vállalat egyetlen telefonszámon keresztül szeretné megerősíteni nemzetközi jelenlétét egy ingyenes elérhetőséggel. Az univerzális telefonszám jobb felhasználói élményt biztosít a kiválasztott országokból, illetve egyszerűbb és profibb megoldás, mintha a cég országonként egyedi zöld számokat használna.

Testre szabható szolgáltatás

A zöld szám szolgáltatás minden esetben testre szabható, az adott cég igényeihez igazítható. Beállítható, hogy a zöld szám melyik napokon, melyik időszakokban működjön, csúcsforgalom esetén pedig a hívások tovább irányíthatók, azért, hogy egyet se veszítsen el a megrendelő. Ezáltal biztosítható a saját telefonközpont személyzetének optimális kiszolgálása, a túlterhelődés megelőzése.

További kérdése van?

Amennyiben további információra van szüksége, vagy árajánlatot szeretne kérni, esetleg ingyenes konzultációt igénybe venni, lépjen velünk kapcsolatba!

Cégünk a legmodernebb távközlési megoldásokat kínálja, amelyekkel megvalósul a mindig stabil és érthető kommunikáció a vállalkozások és ügyfeleik között.

Információk

Szolgáltatások

Copyright 2021 NumberStore. Minden jog fenntartva.

Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogatja weboldalunkat, az a böngészőjén keresztül tárolhat bizonyos szolgáltatásokból származó információkat, általában cookiek formájában. Itt módosíthatja adatvédelmi beállításait. Érdemes megjegyezni, hogy bizonyos típusú cookiek blokkolása befolyásolhatja weboldalunkon és az általunk kínált szolgáltatásokban nyújtott élményét.

Google Analytics tracking engedélyezése/tiltása.
Google Fonts engedélyezése/tiltása.
Google Maps engedélyezése/tiltása.
Weboldalunk cookiekat használ, főleg harmadik fél szolgáltatásaitól. Határozza meg adatvédelmi beállításait, és/vagy fogadja el a cookiek használatát.