Teljes körű alközponti szolgáltatás fizikai alközpont telepítése nélkül
A virtuális alközpont egy IP alapú telefonrendszer, amely számtalan extrát biztosít a cégek részére a felhőalapú informatikai megoldások és a céges telefonközpontok előnyeinek összehangolásával.
Virtuális alközpont szolgáltatásunk alközpont fizikai megvalósítása nélkül biztosítja az alközpontokon keresztül elérhető kényelmi funkciókat. A szolgáltatás ideális alközponttal még nem rendelkező vállalatoknak, de olyan már működő alközponthoz is kapcsolható, ahol bővíteni kívánják az alközponti funkciókat.
Egyszeri beruházás és jobb megoldás
a hagyományos alközpontokhoz képest
Virtuális alközpont használata esetén a hagyományos alközponthoz viszonyítva elenyésző a telepítési, üzemeltetési és karbantartási költség. Az alközpont (PBX) kialakítása minimális és csupán egyszeri
beruházással jár. Nem szükséges a működtetésére külön munkatársat alkalmazni, eközben kiszámítható havidíjért cserébe is elérhető.
A virtuális alközponti megoldás által egy kisebb szervezet is képes lehet professzionális telekommunikációt bonyolítani. Ráadásul a PBX használata egyszerűbb, mint a hagyományos telefonrendszereké. Tulajdonképpen egy alternatívát, egy jobb megoldást nyújt a hagyományos asztali telefonokhoz képest.
Skálázható, konfigurálható, formálható
A virtuális alközpont szolgáltatás egy költséghatékony, rugalmas megoldás, ami könnyen skálázható, hatékonyan konfigurálható, rugalmasan formálható a növekedéshez igazítva, ezáltal korlátlan számú telephelyet és munkatársat képes összekötni.
Több ezer mellékről, mégis átlátható, követhető rendszerről beszélünk, amely ideális a home office-ból dolgozó, valamint a folyamatosan úton lévő kollégák számára, akik ingyen beszélhetnek egymással, legyenek bárhol a világon.
Plusz funkciók is életbe léphetnek a virtuális alközpont bevezetésével, ilyen az IVR, azaz az automata válaszadó rendszer hangmenüje, valamint a hívásátirányítás, a hangrögzítés, a hangposta és a mellékkezelés.
A virtuális alközpont további előnyei
Átlátható netes kezelőfelület, bővíthető funkciók, egyszerű hangfelvétel, minimális hívásvesztés, állandó archiválás. A szolgáltatás kiemelten ajánlott a KKV szektor szereplőinek, a több telephellyel vagy irodával rendelkező nagyvállalatok számára, webáruházaknak, valamint hangfelvételt, illetve automata ügyfélszolgálatot igénylő cégeknek.
További kérdése van?
Amennyiben további információra van szüksége, vagy árajánlatot szeretne kérni, esetleg ingyenes konzultációt igénybe venni, lépjen velünk kapcsolatba!